Tempero CRM voor het MKB

Powered by Microsoft Dynamics 365.

Klantinformatie

Ben je het ook zat dat klantinformatie op verschillende lijstjes door de hele organisatie zwerft? Dat het daardoor lastig is om klanten gericht met mailings te benaderen? Is het onduidelijk wie er wat met welke klant heeft afgesproken? Werkt iedereen met andere versies van offertes en documenten? Dan is Tempero CRM zeker iets voor jou!

Wanneer is Tempero CRM interessant voor jou?

  • Je bent op zoek naar een eenvoudige en intuïtieve CRM oplossing
  • Je wilt alleen betalen voor functionaliteit die je daadwerkelijk gebruikt
  • Je maakt al gebruik van Microsoft (Office) 365 en CRM moet daar naadloos op aansluiten
  • Je wilt een CRM oplossing die eenvoudig is aan te passen aan jouw processen

Functionaliteit

Tempero CRM bevat onder andere:

  • Het centraal beheren van alle klant-,lid- of donorgerelateerde informatie, communicatie en documentatie
  • Het beheren van verkoopkansen en de opvolging
  • Het maken van mailinglijsten
  • Een gemakkelijk bij te houden urenregistratie
  • Een koppeling met je boekhoudpakket

Voordelen

Tempero CRM is volledig geïntegreerd met Microsoft 365. Het is daarom eenvoudig en intuïtief in gebruik en helpt je om efficiënter te werken. Denk aan e-mails bijhouden in Outlook, documenten opslaan op SharePoint en OneDrive en opvolgingsacties beheren in de To Do app. Tempero CRM is eenvoudig aan te passen en sluit daarom perfect aan op jouw bedrijf. Iedereen zal het graag gebruiken, een belangrijke voorwaarde voor succes!

Prijzen

Tempero CRM kost slechts €35,- per persoon per maand en is maandelijks opzegbaar.

50% korting op uw Microsoft 365 licentie!
In combinatie met Microsoft 365 Business Standard slechts € 40,27 per persoon per maand!

De implementatie bedraagt eenmalig €1.200,- inclusief instructie van alle gebruikers. U bent live in één dag!

De import van klantgegevens, koppelingen met andere applicaties en klantspecifieke aanpassingen zijn optioneel.

 

FAQ
Kan mijn CRM-systeem worden gekoppeld met andere applicaties?

Bij koppelingen spelen altijd twee aspecten. Allereerst de afspraken over hoe de twee applicaties met elkaar communiceren (Application Programming Interface of API) en ten tweede welke informatie wordt uitgewisseld door de connector.
Microsoft werkt op basis van open standaarden en kan koppelen met vrijwel iedere applicatie, mits de leverancier dit ondersteunt. Daarnaast heeft Tempero een aantal standaardkoppelingen met de meest gangbare applicaties, zoals Exact Online, MailChimp en meer. Onze specialisten kunnen maatwerk leveren bij behoefte naar informatie-uitwisseling binnen programma’s.

Is mijn bedrijf geschikt voor de CRM-oplossing voor het mkb?

Dat hangt af van de complexiteit van de bedrijfsprocessen. Maar hoe groot of klein jouw organisatie ook is en hoe eenvoudig of complex je wensen: er is altijd een passende Microsoft CRM-oplossing beschikbaar.
In een latere fase overstappen kan meestal probleemloos, dus ook in die zin is een de keuze voor Tempero CRM een toekomst vast. Neem gerust contact met ons op om je specifieke situatie met onze specialisten te bespreken. Zij kunnen je goed adviseren en samen met jou bepalen wat Microsoft CRM voor je kan betekenen.

Waarom kan ik als mkb’er geen gebruik maken van Microsoft Dynamics 365 Sales?

Dit is wel mogelijk, sommigen maken hier gebruik van omdat hun specifieke eisen en wensen dat vragen. Microsoft Dynamics 365 Sales is een pakket met veel functionaliteit en kunstmatige intelligentie, maar is voor mkb’ers meestal relatief kostbaar om dit goed in te richten. Daarnaast zijn maandelijkse licentiekosten ook vaak een drempel. En in de gevallen waarbij het wel wordt toegepast in het mkb-segment, wordt meestal maar 10% van de beschikbare functionaliteit gebruikt. Dat is zonde.

Kan ik de mkb CRM-versie aanvullen met extra functionaliteit?

Uiteraard kan ook de mkb CRM-versie worden uitgebreid met extra functionaliteit, dat is de kracht van het platform. Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met jouw boekhouding, een website met formulieren en het bijhouden van uren op een project. Wij informeren u graag wat er allemaal mogelijk is.

Hoe zit het met de beveiliging van mijn gegevens en GDPR?

Microsoft heeft de Dynamics 365 applicaties voorzien van alle benodigde beveiligings- en privacy beleidsmaatregelen. Deze zijn continu in ontwikkeling en worden regelmatig verbeterd, om de veiligheid van je bedrijfsdata in de Cloud te borgen, inclusief de persoonsgegevens die onder GDPR vallen.

Contact

Tempero maakt je organisatie sterker door je bedrijf te ondersteunen met Dynamics software.
Asterweg 19D12
1031 HL
Amsterdam

Wil je meer informatie, een demo aanvragen of contact? Bel of mail ons!

9 + 14 =