Van CRM naar High
Performance Sales
Tempero gelooft dat sales bij uitstek een datagedreven activiteit is. Scherpe analyses stellen je in staat verkopers effectief aan te sturen, succes continu te verhogen en resultaten te voorspellen. Een goed ingericht CRM vormt het hart van je organisatie. Iedereen heeft er baat bij: jij als commercieel eindverantwoordelijke, je medewerkers en potentiële klanten.
Wij helpen je het verschil te maken. Een CRM is niet het antwoord, hoe je het implementeert wel. Tempero weet alles over sales, en helpt jouw verkoopteam om de juiste informatie uit het CRM te halen. Accelereer je verkopers en bekijk in één oogopslag waar je successen behaalt of waar bijsturen nodig is. Zo groei je uit naar een High Performance Sales-organisatie.
Wij geloven in het sturen op vertrouwen
Tempero gelooft in intrinsiek gemotiveerde verkopers, die zelf doen wat nodig is om deals te scoren. Die ondersteund worden in hun dagelijks werk door een CRM, dat ze tijdig en proactief van de juiste informatie voorziet. Een CRM dat ze inseint om actie te ondernemen en klantcontacten op te volgen.
Real sales heroes don’t need force…
… Maar een CRM-oplossing en manager die ze helpt nóg succesvoller te worden.
En bovenal: een systeem dat ze helpt meer tijd met klanten door te brengen en de administratieve last te verminderen. Geen handmatige lijstjes, geen urenlange sales-meetings, geen handmatige rapportages, maar een geautomatiseerd systeem!
De brug tussen
business en CRM
Jouw verkoopsituatie is uniek. Wat je verkoopt, hoe je dat verkoopt en aan wie: deze factoren bepalen jouw specifieke situatie. Een goed ingericht CRM laat zien waar jouw verkopers goed in zijn en waarom. Denk aan vragen als:
• Waarom is de performance van een specifieke verkoper niet op orde?
• Welke aspecten staan een verdere groei, individueel of als team, van het succes in de weg?
• Welke trends zijn te ontdekken in de leadwaarde, conversie, aantal klantbezoeken, aantal offertes, gemiddelde opdrachtwaarde, enzovoort?
• Welke leadbronnen hebben de hoogste leadwaarde en waarom?
Deze, en andere relevante vragen, moeten door het CRM worden beantwoord. Ze helpen je tijdig en effectief bij te sturen en actie te ondernemen. Tempero slaat de brug tussen jouw business en het CRM.