Microsoft Dynamics Customer Service

Met Dynamics 365 Customer Service ontvangen servicedeskmedewerkers verzoeken van klanten op elk kanaal, handelen ze meerdere sessies tegelijk af en hebben de mogelijkheid om meerdere apps te gebruiken. Daarnaast kunnen ze hun workflow verbeteren met productiviteitstools.

Microsoft biedt verschillende app-ervaringen om uit te kiezen, afhankelijk van de behoeften van jouw ondersteunende organisatie.

Waarom Dynamics 365 Customer Service?

Wij helpen je het beste resultaat te behalen

Organiseer je sales en maak jouw verkopers succesvol! Onze CRM-implementatie laat jouw sales-processen vlekkeloos verlopen. Tempero is gespecialiseerd in alle onderdelen van klantinteractie, en is meer dan alleen een technische partner. We helpen bij alle sales-vraagstukken, om het maximale uit jouw organisatie te halen. Daarnaast adviseren we over het aanpassen van processen en helpen om effectiever bij te sturen. Jouw CRM richten we in om sales succesvoller te maken.

Tempero is ervaren in het implementeren van Microsoft Dynamics in de publieke en private sector. Van financiële en juridische dienstverleners, tot non-profit organisaties. En van boekingssites met complexe portals, tot ICT-bedrijven.


  • Houd klantproblemen via aanvragen bij
  • Leg alle interacties vast die verband houden met een aanvraag
  • Deel informatie in de Knowledge Base
  • Maak serviceniveaus en traceer deze met dienstverleningsovereenkomsten (SLA’s)
  • Maak wachtrijen en leid aanvragen naar de juiste kanalen
  • Definieer servicetermijnen met rechten
  • Beheer prestaties en productiviteit met rapporten en dashboards
  • Neem deel aan chats
  • Beheer gesprekken via verschillende kanalen

Tempero is een organisatie die veel support levert aan zijn klanten. Hiervoor gebruiken wij Customer Service. Zodra een email binnenkomt converteerd deze meteen naar een Case in Customer Service en worden automatisch SLA’s gekoppeld aan deze Case. Wij delen onze kennis van dit Complete product graag!

Tempero is een organisatie die veel support levert aan zijn klanten. Hiervoor gebruiken wij Customer Service. Zodra een email binnenkomt converteert deze meteen naar een Case in Customer Service en worden automatisch SLA’s gekoppeld aan deze Case. Wij delen onze kennis van dit complete product graag!

Microsoft Dynamics 
Customer Service

Met Dynamics 365 Customer Service ontvangen servicedeskmedewerkers verzoeken van klanten op elk kanaal, handelen ze meerdere sessies tegelijk af en hebben de mogelijkheid om meerdere apps te gebruiken. Daarnaast kunnen ze hun workflow verbeteren met productiviteitstools.

Microsoft biedt verschillende app-ervaringen om uit te kiezen, afhankelijk van de behoeften van jouw ondersteunende organisatie.

Waarom Dynamics 365 Customer Service?

  • Houd klantproblemen via aanvragen bij
  • Leg alle interacties vast die verband houden met een aanvraag
  • Deel informatie in de Knowledge Base
  • Maak serviceniveaus en traceer deze met dienstverleningsovereenkomsten (SLA’s)
  • Maak wachtrijen en leid aanvragen naar de juiste kanalen
  • Definieer servicetermijnen met rechten
  • Beheer prestaties en productiviteit met rapporten en dashboards
  • Neem deel aan chats
  • Beheer gesprekken via verschillende kanalen

Tempero is een organisatie die veel support levert aan zijn klanten. Hiervoor gebruiken wij Customer Service. Zodra een email binnenkomt converteert deze meteen naar een Case in Customer Service en worden automatisch SLA’s gekoppeld aan deze Case. Wij delen onze kennis van dit complete product graag!

WIJ HELPEN JE HET BESTE RESULTAAT TE BEHALEN

Bij Tempero werken we elke dag met plezier voor onze klanten. We zijn gespecialiseerd in alle facetten op het gebied van klantinteractie. Met de kennis die we in huis hebben, zijn we meer dan alleen een technische partner. Wij helpen namelijk ook bij alle salesvraagstukken en willen het maximale resultaat behalen voor jou. Hoe organiseer je sales? Hoe maak je je verkopers succesvol? We gaan voor een CRM-implementatie die jouw salesprocessen vlekkeloos laat verlopen en adviseren over hoe je de processen aanpast en helpen je effectiever te sturen. Je CRM-systeem is maatwerk en wordt geïmplementeerd om je verkoop succesvoller te maken.

Tempero heeft een brede ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics in zowel de publieke als private sector. Van financiële en juridische dienstverleners tot en met non-profit organisaties. Van boekingssites met complexe portals tot en met ICT bedrijven.

Frisse leuke ideeën opdoen of heb je een vraag?

Frisse leuke ideeën opdoen of heb je een vraag?