Wat is een CRM?
Een CRM is de centrale locatie waar alle klantdata is opgeslagen en wordt ontsloten. Deze gegevens zijn bestemd voor iedereen die daar vanuit zijn functie behoefte aan heeft. Naast statische data zoals naam, adres en postcode wordt ook dynamische data opgeslagen. Denk aan e-mails, notities, taken en documenten als offertes en rapporten. Door een CRM goed in te richten krijgt een verkoper inzicht in suspects, prospects, klanten en verkoopkansen. Alles is volledig aan te passen aan het verkoopproces: of dat nu gaat om verkooptransacties, fondsenwerving of het werven van studenten. Jij hebt alle data om bij te sturen als dat nodig is!
Waarom een CRM?
WIJ HELPEN JE HET BESTE RESULTAAT TE BEHALEN
Bij Tempero werken we elke dag met plezier voor onze klanten. We zijn gespecialiseerd in alle facetten op het gebied van klantinteractie. Met de kennis die we in huis hebben, zijn we meer dan alleen een technische partner. Wij helpen namelijk ook bij alle salesvraagstukken en willen het maximale resultaat behalen voor jou. Hoe organiseer je sales? Hoe maak je je verkopers succesvol? We gaan voor een CRM-implementatie die jouw salesprocessen vlekkeloos laat verlopen en adviseren over hoe je de processen aanpast en helpen je effectiever te sturen. Je CRM-systeem is maatwerk en wordt geïmplementeerd om je verkoop succesvoller te maken.
Tempero heeft een brede ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics in zowel de publieke als private sector. Van financiële en juridische dienstverleners tot en met non-profit organisaties. Van boekingssites met complexe portals tot en met ICT bedrijven.