producten
Tempero levert drie applicaties uit het Microsoft Dynamics Portfolio, die je helpen om de volledige lifecycle van de klant te ondersteunen. Van een eerste anonieme bezoek op je website, naar een verkoopkans bij een prospect, tot het verlenen van customer service aan de klant
Nieuwsgierig geworden?
Microsoft Dynamics 365 Marketing
Een professionele marketing automation oplossing om effectief hoog kwalitatieve leads voor je verkopers te genereren.
Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)
DE CRM oplossing van Microsoft voor bedrijven, scholen, non-profit organisaties en alle andere organisaties die hun klantinformatie willen centraliseren en overzicht willen behouden over alle kansen.
Microsoft Dynamics 365
Customer Service
Met onze ervaren ontwerpers en analisten zijn we zeer snel in staat de basis uit te breiden naar een tailor made oplossing voor jouw organisatie.
Powerapps
Geweldige stuurinformatie, sales- en marketing alignment, succesvolle projecten, hoge productiviteit en tevreden klanten zijn het resultaat.
Advies nodig?
Bent u geïnteresseerd in 1 van deze producten en wilt u graag meer informatie? Plan een advies gesprek in met 1 van onze consultants.
——- plan een adviesgesprek
Tempero levert en implementeert Microsoft Dynamics 365 Marketing, Sales (CRM) en Customer Service.
Voor andere oplossingen, zoals Business Central (ERP) werken wij samen met andere partners.
wij leveren niet zomaar een crm,
we leveren een crm dat werkt
Hoe wij te werk gaan?
veel gestelde vragen
Customer Relationship Management (CRM) is de Engelse benaming voor alles wat te maken heeft met klantrelatiebeheer. Bij deze processen staat de relatie met de klant centraal en worden alle klantgegevens centraal beheert. Wordt alle communicatie als e-mail (automatisch) vastgelegd. Worden leads en verkoopkansen gemanaged inclusief opvolging en worden documenten centraal vastgelegd gerelateerd aan een klant/contactpersoon of verkoopkans. Een CRM-systeem omvat alle functionaliteit die nodig is om als bedrijf zo klantgericht mogelijk te werken, je verkopers optimaal aan te sturen en ondersteunen en voorspelbaar te worden in je toekomstige commerciële resultaten.
Microsoft heeft zich gecommitteerd aan het ondersteunen van goede doelen organisaties. Dit doen ze door gratis licenties en/of met hoge korting aan te bieden. Maar ook met bijvoorbeeld standaard templates welke deze organisaties specifieke processen ondersteunen. Voorwaarde is wel dat je als goede doelenorganisatie de ANBI status hebt. Tempero heeft al meerdere goede doelen organisaties als UTZ en JNF geholpen.
Een CRM-systeem biedt bedrijven een centrale locatie voor het opslaan van klant- en prospectgegevens, het bijhouden van klantcontacten en het delen van deze informatie met collega’s. Hierdoor kunnen bedrijven hun relatie met klanten beheren, wat kan bijdragen aan groei.
Bij koppelingen spelen altijd twee aspecten. Allereerst de afspraken over hoe de twee applicaties met elkaar communiceren (Application Programming Interface of API) en ten tweede welke informatie wordt uitgewisseld door de connector.
Microsoft werkt op basis van open standaarden en kan koppelen met vrijwel iedere applicatie, mits de leverancier dit ondersteunt. Daarnaast heeft Tempero een aantal standaardkoppelingen met de meest gangbare applicaties, zoals Exact Online, MailChimp en meer. Is er een standaardkoppeling beschikbaar in de markt dan heeft dit altijd de voorkeur. Is die er niet, of voldoen deze niet, dan kunnen onze specialisten maatwerk leveren.
Nee zeker niet. Microsoft Dynamics 365 Sales en Customer Service worden bijvoorbeeld in twee versies geleverd, Enterprise en Professional. Die laatste is specifiek voor MKB bedrijven of bedrijven voor wie de Enterprise versie teveel functionaliteit biedt. Tijdens het behoefteonderzoek kunnen wij snel bepalen welke versie voor u het meeste geschikt is. Daarnaast richten we CRM zo in dat alleen de relevante functionaliteit en informatie zichtbaar is waardoor het eenvoudig blijft in gebruik.
Voor de kleine bedrijven heeft Tempero zelfs een CRM oplossing gebouwd op het Power Platform met dezelfde integratie met Microsoft 365 en dezelfde interface als de Dynamics Applicaties, dus net zo gebruiksvriendelijk.
Nee zeker niet. De afgelopen jaren hebben wij ook meerdere organisaties geholpen met Microsoft Dynamics 365 Marketing om zo hun e-mail marketing en marketing automation in te richten. We hebben customer service organisaties geholpen met het implementeren en beheren van Microsoft Dynamics Customer Service waardoor de after sales dienstverlening sterk verbeterde. Daarnaast ontwikkelen we zelf applicaties/apps voor klanten met behulp van het Microsoft Power Platform (Power Apps, Power Automate en Power BI).
Voor ERP applicaties als Business Central werkt Tempero samen met een aantal zeer goede partners.
Microsoft Dynamics 365 groeit mee met uw organisatie. Gebruikers kunnen iedere maand worden aangepast. Daarnaast kunnen extra functionaliteiten, zoals marketing Automation en Service Management eenvoudige worden geactiveerd en toegevoegd.
Vaak wordt deze keuze eerder gedreven door een persoonlijke voorkeur op basis van waar men bekend mee is dan dat er echt grote verschillen zijn. Beide zijn zeer professionele pakketten met zeer veel functionaliteiten en gebaseerd op een eigen platform. In de Benelux heeft Salesforce een groter marktaandeel bij de internationale Enterprises (samen met SAP). Bij nationale corporate organisaties en top MKB is het marktaandeel van Microsoft groter. Een aantal verschillen zijn wel dat Microsoft is gebouwd op hetzelfde platform als Microsoft 365 (Microsoft Office) waardoor de integratie met bijvoorbeeld Outlook, Sharepoint en Teams naadloos is. Werk je als bedrijf intensief met deze pakketten dan is de keuze voor Dynamics logisch. Daarnaast zijn de kosten voor Microsoft vaak lager omdat Microsoft een goedkope licentieoptie heeft voor gebruikers die beperkte functionaliteit nodig hebben.
Een CRM-systeem biedt bedrijven een centrale locatie voor het opslaan van klant- en prospectgegevens, het bijhouden van klantcontacten en het delen van deze informatie met collega’s. Hierdoor kunnen bedrijven hun relatie met klanten beheren, wat kan bijdragen aan groei.
Microsoft heeft de Dynamics 365 applicaties voorzien van alle benodigde beveiligings- en privacy beleidsmaatregelen. Deze zijn continu in ontwikkeling en worden regelmatig verbeterd, om de veiligheid van je bedrijfsdata in de Cloud te borgen, inclusief de persoonsgegevens die onder GDPR vallen.
Tempero heeft niet alleen technische kennis, maar ook kennis en ervaring met het besturen van salesorganisaties. Ons doel is een succesvolle implementatie die de performance van je verkooporganisatie verhoogt en je helpt een High Performance Sales Organisatie te zijn. Voor dat laatste werken we ook samen met Conceptsales die kan ondersteunen bij het ontwerpen van een goede commerciële strategie, het ontwikkelen van je sales leiderschap en het ontwikkelen van de vaardigheden van je verkopers.