Adoptietrainingen
Jouw CRM is pas waardevol als sales de oplossing accepteert en gebruikt. Een adoptietraining is daarom essentieel voor een succesvolle CRM-implementatie. Zorg voor volledige en correcte data, die heldere rapportages en inzichten opleveren. Een adoptietraining van Tempero is veel meer dan een knoppencursus. In onze training leren jouw verkopers:
Onze adoptietraining is altijd een co-creatie met jouw organisatie. Trainen is een kerncompetentie van Tempero. Wij realiseren ons dat verschillende mensen op verschillende manieren leren. Door te observeren, doen, ervaren en reflecteren. Al deze leerstijlen komen aan bod in onze trainingen. Daarnaast besteden we ook aandacht aan de borging: hoe zorg je als commercieel eindverantwoordelijke voor de motivatie om het CRM te gebruiken?
BEHEER EN SUPPORT
Het is zover: jouw CRM is live. Maar wie is het aanspreekpunt bij vragen en storingen? Waar kun je terecht om kleine en grote wijzigingen uit te laten voeren? En hoe zorg je dat de applicatie niet alleen vandaag, maar ook de komende jaren aansluit bij jouw behoefte? De beheer en support-oplossingen van Tempero bieden uitkomst. Uitgangspunt is de zelfstandigheid van jouw IT-organisatie, en hoe Tempero daar als verlengstuk van kan fungeren.
Wij bieden verschillende soorten van ondersteuning, waaronder: